Balandžio 20 d. Bitutės

 

 

 

Tema: “Čiulbuonėliai grįžo”

 

 

 

 

Ugdymo uždaviniai Siekti, kad vaikas suvoktų, jog pavasaris – gyvybės atbudimo metas: visa, kas gyva išlenda, išsirita, ieško būsto; išsiaiškintų, kad pasikeitimai gyvūnijos gyvenime kasmet kartojasi tuo pačiu ritmu; tyrinėtų paukščių gyvavimo liniją; ieškotų informacijos knygose, stebėtų jų gyvenimą natūralioje aplinkoje; gėrėtųsi jais, bandytų juos vaizduoti judesiu, kalba, garsu; nusiteiktų netrikdyti jų ramybės, padėti jiems.

Ugdymosi aplinka ir priemonės Darbas nuotoliniu būdu fbo paskyroje “Bitučių mokyklėlė”

UŽDUOTYS VAIKAMS

Su tėveliais pakalbėti apie pavasarį, pasikeitimus gamtoje; aiškintis kokie paukšteliai grįžo, paukščių gyvavimo liniją; jei yra galimybė, padaryti inkilą ir įkelti į medį.

Susipažinti su elgesio gamtoje taisyklėmis:

  • Neprišiukšlinti pievų, miškų.

  • Netriukšmauti prie paukščių lizdų, kai jie peri.

  • Neleisti draskyti paukščių lizdų.

  • Apginti skriaudžiamus paukštelius.

  • Iškelti inkilus varnėnams.

  • Palesinti paukščius.

Iš spalvoto popieriaus gaminti paukštelius.

Spalvinti paukštelių piešinius 

Iš plastilino (ar sūrios tešlos) lipdyti paukštelį; lizdelį su kiaušinukais, suskaičiuoti kiek kiaušinukų nulipdė

Sūrios tešlos receptas:

Jums reikės: 1 stiklinės smulkios druskos, 2 stiklinių kvietinių miltų ir 1 stiklinės šilto vandens.

1 šaukšto krakmolo (nors kai jo nėra, tai apsieinam ir be jo. Tik tešla nebūna tokia elastinga.

Jeigu norite spalvotos tešlos, galima įlašinti guašo arba rašalo.


Skalbinių segtukais “lesti” spalvotus “kirminukus”(“kirminukus“ galima pasidaryti iš popieriaus juostelių, ar storų mezgimo siūlų), suskaičiuoti kiek “kirminukų“ “sulesė”.

Iš tualetinio popieriaus ritinėlių padaryti inkilėlį, jį nuspalvinti.

Paklausyti:

Pažiūrėti: